در اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مشهد مطرح شد:
 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: مهارت‌آموزی ارتباط مستقیم با ایجاد اشتغال و کاهش فقر و بیکاری دارد.
کد خبر: ۹۵۶۷۵۹۱
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که به میزبانی این فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: این قبیل مسابقات در راستای افزایش توانمندی و مهارت کارکنان برگزار می‌شود و نقش مؤثری در کاهش نرخ بیکاری در جامعه دارد. سربازان از دوره سربازی علاوه بر فراگرفتن مهارت‌های نظامی مهارت‌های شغلی را نیز آموزش می‌بینند و برای آینده خود را آماده می‌کنند.

 وی با تأکید بر اینکه اولویت اول برای سربازان دفاع از تمامیت ارضی و نظام است، افزود: امروز بحث نیروهای مسلح و سرباز محور بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است و استفاده از سربازان نظامی ماهر می‌تواند به امور دفاعی نیز کمک کند.

 معصومی بیان کرد: ما امروز چالش بزرگی به نام اشتغال داریم که بحث سربازان در آن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، و اگر این قشر بعد از سربازی مهارتی فراگرفته باشند، مسئله اشتغال به‌سادگی قابل‌حل می‌شود.

 وی اعلام کرد: اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ۲ رشته نان سنتی لواش و متصدی خدمات حفاظتی و مراقبتی به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) باهدف افزایش مهارت کارکنان وظیفه و ارتقای سطح کیفی آموزش‌های مهارتی و شناسایی، استعدادیابی و انتخاب ماهرترین افراد از بین کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها